iDnes: Nedvěd na MS nejede

11. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pro všechny fotbalové fanoušky to byla zpráva téměř šokující: bývalý kapitán národního týmu Pavel Nedvěd definitivně odepsal možnost dalšího působení v reprezentaci. Rozhovor uveřejněný nedávno na serveru iDnes, v němž padlo několik dalších kategorických odsudků a ne zrovna diplomatických vyjádření, dokázal mnohé čtenáře zřejmě dokonale pohltit. Natolik, že z omámení byli vyvedeni až na konci textu. Celé interview bylo vedeno s hráčem stejného jména, jenž působí v jedné z nižších českých soutěží. Psal se 1. duben a mystifikace to byla věru povedená.


06obr_nedved.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.