HVB a Mattoni v infobreaku

4. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: HVB a Mattoni v infobreaku
V pondělí 4. dubna má v ČR premiéru nový televizní reklamní formát infobreak (viz M&M 10/2005). Na 80 % obrazovky poběží reklama a ve zbývajícím poli budou servisní informace televize, např. předpověď počasí. Záměrem České televize je udržet diváky u sledování reklam doplňkovou službou. První infobreak u nás bude zařazen před pořad Události, komentáře, který začíná na ČT 1 v 22.30 hod. Mediální zastupitelství ČT, společnost ARBOmedia, naplánovalo infobreaky na pracovní dni v prvních třech týdnech dubna a objeví se v nich např. HVB Bank nebo Mattoni.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.