TITULEK: HVB a Mattoni v infobreaku
V pondělí 4. dubna má v ČR premiéru nový televizní reklamní formát infobreak (viz M&M 10/2005). Na 80 % obrazovky poběží reklama a ve zbývajícím poli budou servisní informace televize, např. předpověď počasí. Záměrem České televize je udržet diváky u sledování reklam doplňkovou službou. První infobreak u nás bude zařazen před pořad Události, komentáře, který začíná na ČT 1 v 22.30 hod. Mediální zastupitelství ČT, společnost ARBOmedia, naplánovalo infobreaky na pracovní dni v prvních třech týdnech dubna a objeví se v nich např. HVB Bank nebo Mattoni.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).