Hospodářské noviny Proč ne?

18. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Agentura roku: porota za vášnivé diskuse vybírala odpovědnou agenturu

Již třetí zasedání poroty v rámci Agentury roku, kterou pořádá týdeník Marketing & Media, mělo za úkol vybrat odpovědnou agenturu. Odborným garantem této kategorie je Asociace společenské odpovědnosti.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Slavnostní uvedení nového exkluzivního suplementu deníku Hospodářské noviny Proč ne? proběhlo minulý týden ve čtvrtek na Václavském náměstí v Praze v baru Hot. Po krátkých projevech tří hlavních mužů z vedení firmy následovala neformální párty.¨


35obr_B1.jpg ()


Lenka Beroušková z MindShare naslouchá výkladu své bývalé kolegyně a současné zástupkyně šéfky nákupu tiskových médií mediální agentury OMD Evy Varvařovské. Překvapený byl i ředitel inzerce Economie Blahoslav Fořt.


 


35obr_B2.jpg ()


Na uvedení nového magazínu se přišla podívat i PR manažerka značky Nike Martina Musilová.


 


35obr_B3.jpg ()


Zástupce ředitele inzerce Economie Jan Chudoba bavil Jarmilu Flejberkovou, šéfku nákupu tiskové inzerce mediální agentury Médea.


 


35obr_B4.jpg ()


Petr Sedláček (vlevo), tiskový mluvčí Siemensu, se snaží domluvit Miloši Machovi, řediteli marketingu a komunikace téže firmy.


 


35obr_B5.jpg ()


Jarmila Procházková (vlevo) z inzerce Economie naslouchá marketingové manažerce Beltissima Markétě Zelenkové.


 


35obr_B6.jpg ()


Výkladu Věry Weinerové (uprostřed), manželky výrobního ředitele Economie Jiřího Weinera, naslouchá Pavel Jizba s manželkou.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení