Slavnostní uvedení nového exkluzivního suplementu deníku Hospodářské noviny Proč ne? proběhlo minulý týden ve čtvrtek na Václavském náměstí v Praze v baru Hot. Po krátkých projevech tří hlavních mužů z vedení firmy následovala neformální párty.¨
Lenka Beroušková z MindShare naslouchá výkladu své bývalé kolegyně a současné zástupkyně šéfky nákupu tiskových médií mediální agentury OMD Evy Varvařovské. Překvapený byl i ředitel inzerce Economie Blahoslav Fořt.
Na uvedení nového magazínu se přišla podívat i PR manažerka značky Nike Martina Musilová.
Zástupce ředitele inzerce Economie Jan Chudoba bavil Jarmilu Flejberkovou, šéfku nákupu tiskové inzerce mediální agentury Médea.
Petr Sedláček (vlevo), tiskový mluvčí Siemensu, se snaží domluvit Miloši Machovi, řediteli marketingu a komunikace téže firmy.
Jarmila Procházková (vlevo) z inzerce Economie naslouchá marketingové manažerce Beltissima Markétě Zelenkové.
Výkladu Věry Weinerové (uprostřed), manželky výrobního ředitele Economie Jiřího Weinera, naslouchá Pavel Jizba s manželkou.