FHM začíná v Portugalsku

4. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Titul pro muže FHM z produkce britského vydavatelství Emap začne vycházet v portugalské verzi. Titul bude v Portugalsku na základě uzavřené licenční dohody vydávat společnost Edimpresa, která v současnosti vydává magazín o celebritách s názvem Caras. FHM je určený mužům ve věku 18-40 let, vstup na portugalský trh znamená pro FHM 28. mezinárodní edici. Magazín je vydáván celkem ve 22 světových jazycích.


07obr_FHM.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.