Emap přemění časopisy na rádio

4. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.

Reklama
SDG

TITULEK13: Emap přemění časopisy na rádio
Britská mediální skupina Emap, která patří mezi hlavní hráče na vydavatelském a rozhlasovém trhu a v minulém roce na sebe upozornila akvizicí reklamního festivalu Cannes Lions, má v plánu transformovat jeden nebo více ze svých úspěšných časopisů na rádiové značky. Prvním titulem, jehož značka by měla posloužit jako název rozhlasové stanice, je pánský magazín FHM. Obsahová a programová náplň stanice FHM Radio má v zásadě odpovídat pojetí titulu FHM. Někteří pozorovatelé jsou ale zvědaví, jak se Emapu podaří některé speciální výrazy a rubriky „přeložit“ do rozhlasové řeči. Emap v současnosti osloví 60 % domácností, které přijímají signál digitálního rádiového vysílání.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Pomáháme značkám myslet ekologicky

Trend udržitelnosti je patrný i na eventech. Šafy production radí značkám, jak k němu přistupovat a společně s nimi přichází s inovativními aktivitami.