TITULEK13: Emap přemění časopisy na rádio
Britská mediální skupina Emap, která patří mezi hlavní hráče na vydavatelském a rozhlasovém trhu a v minulém roce na sebe upozornila akvizicí reklamního festivalu Cannes Lions, má v plánu transformovat jeden nebo více ze svých úspěšných časopisů na rádiové značky. Prvním titulem, jehož značka by měla posloužit jako název rozhlasové stanice, je pánský magazín FHM. Obsahová a programová náplň stanice FHM Radio má v zásadě odpovídat pojetí titulu FHM. Někteří pozorovatelé jsou ale zvědaví, jak se Emapu podaří některé speciální výrazy a rubriky „přeložit“ do rozhlasové řeči. Emap v současnosti osloví 60 % domácností, které přijímají signál digitálního rádiového vysílání.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?