CzechTourism s kampaní za 26 mil.

25. 4. 2005 00:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: CzechTourism s kampaní za 26 mil.
Druhou reklamní kampaň zaměřenou na polské turisty se v průběhu května chystá v polských médiích spustit státní agentura pro podporu cestovního ruchu CzechTourism. Rozpočet kampaně, financované ze strukturálních fondů Evropské unie, by měl dosáhnout 26 mil. Kč. Kampaň láká Poláky, kteří doposud přes ČR převážně jen projížděli k moři a do Alp, aby se na našem území zdrželi delší čas. Třicetisekundový televizní spot v režii Vladimíra Michálka, tiskové inzeráty a venkovní city lighty se sloganem „Zastavte se u nás!“ připravila stejně jako předcházející kampaně CzechTourismu agentura McCann-Erickson. Výběrové řízení na návrh a realizaci nákupu mediální plochy vyhrála ostravská Pronetmedia. Souběžně s reklamou v Polsku proběhne stejně zaměřená kampaň také v Rakousku. Obě jsou prvními výraznějšími reklamními akcemi, jež připravil tým nového ředitele CzechTourismu Rostislava Vondrušky.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.