TITULEK: CzechTourism s kampaní za 26 mil.
Druhou reklamní kampaň zaměřenou na polské turisty se v průběhu května chystá v polských médiích spustit státní agentura pro podporu cestovního ruchu CzechTourism. Rozpočet kampaně, financované ze strukturálních fondů Evropské unie, by měl dosáhnout 26 mil. Kč. Kampaň láká Poláky, kteří doposud přes ČR převážně jen projížděli k moři a do Alp, aby se na našem území zdrželi delší čas. Třicetisekundový televizní spot v režii Vladimíra Michálka, tiskové inzeráty a venkovní city lighty se sloganem „Zastavte se u nás!“ připravila stejně jako předcházející kampaně CzechTourismu agentura McCann-Erickson. Výběrové řízení na návrh a realizaci nákupu mediální plochy vyhrála ostravská Pronetmedia. Souběžně s reklamou v Polsku proběhne stejně zaměřená kampaň také v Rakousku. Obě jsou prvními výraznějšími reklamními akcemi, jež připravil tým nového ředitele CzechTourismu Rostislava Vondrušky.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).