Coca-Cola chce fotbal a utrácet

25. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

TITULEK: Coca-Cola chce fotbal a utrácet
Americké Coca-Cole vyprší příští rok sponzorská smlouva s fotbalovou asociací FIFA, díky níž mohla od roku 1974 být oficiálním sponzorem např. mistrovství světa či Evropy. Tiskový mluvčí firmy Philipp Bodzenta však potvrdil, že Coca-Cola v současnosti jedná s asociací o prodloužení této smlouvy. Oficiálním nápojem se však nemá stát vlajkový nápoj Coke, nýbrž nové produkty, především isotonické nápoje a džusy. Ještě tento rok chce pak společnost rozšířit portfolio o nový nekalorický produkt Coca-Cola Zero. V souvislosti s poklesem prodejů se firma rozhodla pro „energický marketing a inovaci“, kdy hodlá mj. navýšit marketingový rozpočet o dodatečných 311 mil. eur. „Je důležité být tam, kde jsou lidé,“ poukázal Bodzenta na fakt, že např. v roce 2002 sledovalo mistrovství světa ve fotbale 356 mil. lidí, přičemž finále vidělo přes 1,1 mld. diváků u televize.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.