TITULEK: Coca-Cola chce fotbal a utrácet
Americké Coca-Cole vyprší příští rok sponzorská smlouva s fotbalovou asociací FIFA, díky níž mohla od roku 1974 být oficiálním sponzorem např. mistrovství světa či Evropy. Tiskový mluvčí firmy Philipp Bodzenta však potvrdil, že Coca-Cola v současnosti jedná s asociací o prodloužení této smlouvy. Oficiálním nápojem se však nemá stát vlajkový nápoj Coke, nýbrž nové produkty, především isotonické nápoje a džusy. Ještě tento rok chce pak společnost rozšířit portfolio o nový nekalorický produkt Coca-Cola Zero. V souvislosti s poklesem prodejů se firma rozhodla pro „energický marketing a inovaci“, kdy hodlá mj. navýšit marketingový rozpočet o dodatečných 311 mil. eur. „Je důležité být tam, kde jsou lidé,“ poukázal Bodzenta na fakt, že např. v roce 2002 sledovalo mistrovství světa ve fotbale 356 mil. lidí, přičemž finále vidělo přes 1,1 mld. diváků u televize.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?