Centrum navýšilo kapacitu, Seznam dorovnal

15. 4. 2005 09:04

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Týden po spuštění tzv. emailu nové generace oznámil internetový portál Centrum.cz provozovaný společností NetCentrum zvýšení velikosti emailové schránky až na 2GB a maximální velikosti přílohy až na 600MB. „Dle našich výzkumů je taková velikost naprosto dostačující maximálním potřebám současného uživatele,“ uvedl ředitel Centrum.cz Ondřej Tomek s tím, že další navýšení kapacity v budoucnu je možné.
Maximální velikost přílohy odpovídá standardnímu filmu, sadě digitálních fotografií nebo CD s hudebními nahrávkami. Přeposílání souborů o takové velikosti bude zatím možné pouze mezi uživateli emailu na Centrum.cz, internet zatím není obecně přizpůsoben podobným objemům. Podle produktového ředitele portálu Daniela Grunta je možnost větších příloh reakcí na zvýšené požadavky uživatelů, které souvisejí s šířením vysokorychlostního připojení. Nový email má podle něj zároveň ambice stát se centrální schránkou uživatele na internetu. Vedle velikosti ji k tomu mají předurčovat nové prvky (např. automatické doplňování adres, vyhledávání emailů, rychlost ovládání schránky). Pokudmožno jednoduché nastavení takové schránky zajistí služba Multipop, kde si uživatel nastaví emailové adresy, ze kterých chce přeposílat poštu do schránky na Centrum.cz.
Nové skutečnosti okolo emailu se dočkají také mediální podpory, v níž bude hrát prim televizní reklama. „Spoty na TV Nova poběží od pondělí 18. 4. déle než měsíc. Doplní je rozhlas (hlavně rádia Impuls, City, Blaník a Hey), tisk (Lidové noviny, Hospodářské noviny, Týden, Instinkt, MF Plus) a samozřejmě internetová reklama,“ poodkryl mediaplán Daniel Grunt. Po úspěšné show „Bóbika“ se tentokrát Centrum ve spolupráci s agenturou Leo Burnett obulo do blondýnek. Sled krátkých „historek“ zpodobňujících notoricky známé anekdoty o této specifické ženské kategorii má Centrum a jeho email definitivně vymanit ze škatulky studentského portálu a přitáhnout uživatele z většinového proudu. „Bóbika si ceníme za 300 tisíc nově získaných uživatelů a věříme, že efekt nové kampaně bude obdobný,“ věří celé akci Daniel Grunt.
S odpovědí si pospíšil konkurenční portál Seznam.cz, který ještě ve středu oznámil, že i emailové schránky jeho uživatelů budou mít kapacitu srovnatelnou s Centrem. „Svým uživatelům nyní nabízíme emailový prostor 2000MB, tedy téměř 2GB, přičemž těm, kteří si svou schránku již aktivovali na 1010MB, bude navýšena zcela automaticky,“ uvedla marketing executive Seznamu Jana Dvořáková. Vývoj emailu na Seznamu tím podle ní zdaleka nekončí. „V nejbližší době dojde k dalším inovacím, které usnadní uživatelům používání jejich freemailové schránky a umožní jim například prohledávat emaily podle konkrétního klíčového slova,“ uzavřela emailové dostihy Jana Dvořáková.

-sch-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení