Brand building v Praze

11. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

TITULEK: Brand building v Praze
Odborný týdeník Marketing & Media a Asociace PR agentur pořádají konferenci na téma brand building prostřednictvím public relations. Konference se koná 19. 5. v hotelu Palace Praha a její program se zaměří na budování značky prostřednictvím PR aktivit, a to jak značek nadnárodních, tak i národních. Mezi přednášejícími budou zástupci významných zadavatelů. Součástí konference bude i kulatý stůl, v němž přijali účast zástupci PR agentur i firem. Diskuse se zúčastní rovněž zástupci médií. Více informací naleznete na www.apra.cz/konference.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.