BPM bez Óčka

18. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: BPM bez Óčka
Hudební TV Óčko nebude od května zastupovat Big Partnership Media (BPM), která má v portfoliu kromě tištěných titulů také tematické stanice Hallmark, Romantica TV, Minimax a TV Paprika. „Chceme zkusit prodej reklamního času samostatně a za tím účelem posílíme obchodní oddělení uvnitř televize,“ řekl M&M obchodní ředitel TV Óčko Pavel Pšeidl. „Myslím, že je to unáhlený krok a Óčko v příštím roce vydělá na reklamě méně, než by mohlo s námi. Pro nás je to ztráta, ale ne kritická. Óčko představovalo 25-30 % našeho obratu,“ dodal ředitel BPM Jiří Lichý. Tento týden má vydavatelství Mafra oficiálně oznámit převzetí Óčka.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.