TITULEK: BPM bez Óčka
Hudební TV Óčko nebude od května zastupovat Big Partnership Media (BPM), která má v portfoliu kromě tištěných titulů také tematické stanice Hallmark, Romantica TV, Minimax a TV Paprika. „Chceme zkusit prodej reklamního času samostatně a za tím účelem posílíme obchodní oddělení uvnitř televize,“ řekl M&M obchodní ředitel TV Óčko Pavel Pšeidl. „Myslím, že je to unáhlený krok a Óčko v příštím roce vydělá na reklamě méně, než by mohlo s námi. Pro nás je to ztráta, ale ne kritická. Óčko představovalo 25-30 % našeho obratu,“ dodal ředitel BPM Jiří Lichý. Tento týden má vydavatelství Mafra oficiálně oznámit převzetí Óčka.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).