Boomerang pod Zone Vision

4. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Boomerang pod Zone Vision
Od minulého týdne zastupuje Zone Vision v České republice a na Slovensku dětský tematický televizní kanál Boomerang z portfolia Time Warner, kam patří např. CNN, HBO, TNT nebo Cartoon Network. „Boomerang se profiluje jako stanice pro mladší děti, přičemž Cartoon Network má cílit na starší děti a posílit interaktivitu. Nyní budeme jednat s kabelovými operátory o zařazení programu do jejich nabídek,“ řekl M&M Martin Kocourek ze Zone Vision. Na českém trhu již kromě Cartoon Network vysílají i dětské programy Minimax a Jetix.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.