BBDO: nejvíce reklamy do mobilů

11. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: BBDO: nejvíce reklamy do mobilů
Podle výkonného ředitele reklamní sítě BBDO Worldwide Andrewa Robertsona se nejdůležitějším reklamním médiem stanou mobilní telefony a význam televize bude klesat. Podle výzkumu, který agentura realizovala na 3000 konzumentech v 15 zemích, je nejvíce nepostradatelným médiem PC (45 %), mobilní telefon (31 %) a televize (12 %). Nejmarkantnější rozdíly jsou v Číně, kde se pro mobilní telefon rozhodlo až 61 % oslovených a pro televizi pouze 4 %. Robertson ale upozorňuje, že uživatelé mobilů jsou velmi citliví na komerční sdělení, a proto je potřeba vytvořit takový obsah, který tuto bariéru odstraní.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.