Avon jde na ženy s osvětou

4. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

05obr_Citylight_avon.jpg ()Venkovní, tiskovou a internetovou reklamou se kosmetická firma Avon od minulého týdne snaží oslovit ženy kampaní proti rakovině prsu. Avon je patronem této každoroční kampaně již několik let. Letos využil zajímavého kreativního konceptu od agentury Mark/BBDO, která nebezpečí rakoviny demonstrovala rozbitím skla na CLV přímo na místě, kde je prs modelky, a podobně na billboardech, kde je stejné místo poškozeno graffiti. Mezi použitá reklamní média zařadila agentura i poškozené figuríny za výlohou. Slogan „Braňte se!“ (a rakovina prsu Vás nepoškodí) apeluje na ženy, aby se objednaly na odborné vyšetření. Celá kampaň bude mít brzy pokračování ve formě pozvánky na Pochod proti rakovině prsu, který se už tradičně uskuteční v červnu. O nákup médií se postarala agentura Starcom.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.