Auditor pro tisk vybrán

11. 4. 2005 00:04

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Auditor pro tisk vybrán
Představenstvo Unie vydavatelů na svém jednání rozhodlo, že nezávislý audit pultových prodejů za leden a únor 2005 vykoná auditorská společnost Vorlíčková & Leitner. Jak jsme již několikrát informovali, audit bude vykonán přímo u distributorů tisku. Představenstvo zároveň po dlouhé diskusi odsouhlasilo, že pokud se vydavatelství Mladá fronta, které bylo z ABC ČR vyloučeno, podrobí také nezávislému auditu a vstupnímu auditu, bude moci do ABC vstoupit dříve než po stanovené lhůtě 12 měsíců. Představenstvo rovněž odmítlo požadavek ředitele Stratosféry Antonina Herbecka a předsedkyně ABC ČR na mimořádný audit vybraných titulů konkurenčních vydavatelství.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.