Zrcadlo

14. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Mediální skupina Mafra za přítomnosti českých celebrit a politiků slavnostně otevřela své nové sídlo v Praze na Smíchově.

mafra_s2.jpg ()
Prezident Regie Radio Music Michel Fleischmann zavzpomínal s šéfredaktorem MF Dnes Pavlem Šafrem.

mafra_2.jpg ()
Ředitel distribuční společnosti PNS Radomil Juda se zapovídal s generálním ředitelem Ringieru Tomášem Böhmem.

mafra_6s.jpg ()
Bývalá ředitelka inzerce MF Dnes Hana Zavadilová společně se svým nástupcem Petrem Markem (uprostřed).

mafra_s6.jpg ()
Slavnostnímu otevření přihlíželi i zástupci mediálních agentur Filip Doubek a Marek Svoboda.


Novou podobu časopisu Rock & Pop přišli do Jagr’s baru pokřtít významní představitelé naší populární a rockové hudby.

rock_0029.jpg ()
Ředitel vydavatelství One & One Company Pavel Schuster se pečlivě věnoval všem hostům, kteří na party dorazili.

rock_0006.jpg ()
Staronový šéfredaktor Vojtěch Lindaur sliboval, že jeho tým udělá maximum pro věhlas časopisu.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.