Značku Leiner/Kika bude do povědomí Čechů zavádět agentura TBWA

31. 3. 2005 14:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Značku Leiner/Kika, přední rakouské sítě obchodů s nábytkem a bytovými doplňky, bude v České republice při její expanzi na český trh prosazovat agentura TBWA/Praha. Společnost zvítězila v užším finále konkurzu, v němž se utkala s agenturou Lowe GGK, sdělil Radek Dráb z TBWA.
Leiner/Kika provozuje v Rakousku 50 obchodních domů, nyní se snaží expandovat i na trhy zemí střední a východní Evropy. V Česku plánuje v první fázi investovat 50 milionů eur (1,5 miliardy korun) do stavby dvou nových obchodních domů; první by měl vyrůst ještě letos. Česko je po Maďarsku druhou zemí, do níž Leiner/Kika míří, chystá se také na Slovensko a do Chorvatska.
TBWA/Praha v České republice spolupracuje s telekomunikační společností Aliatel, výrobcem drogistického zboží Henkel, automobilkou Nissan či Českomoravskou stavební spořitelnou. TBWA/Praha je pobočkou agentury TBWA s celosvětovou působností, která má více než dvě stovky kanceláří v 75 zemích a k jejímž klientům patří značky Adidas, Apple, Masterfoods či Michelin.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.