Podle slov předsedy představenstva ruské společnosti Gazprom Alekseje Millera dosahuje hodnota této známky 400 milionů dolarů. Miller tímto reagoval na výhrady ministrů Ruské federace, které se týkaly vysokých výdajů společnosti na marketingové kampaně. Miller se vyjádřil tak, že značka Gazprom je jedním z aktiv podniku a její hodnota několikanásobně převyšuje investice na její propagaci. Reklamní rozpočet Gazpromu, který byl prezentován v roce 2002, dosáhl 70 milionů dolarů a činil tehdy 0,3 % celého reklamního trhu v Rusku. Do této částky však nebyly započítány např. investice do sponzoringu (48 mil. USD). Gazprom je stále největším zadavatelem v Rusku a nemůže se s ním rovnat ani Procter & Gamble, který ve stejném čase investoval na všechny své značky „jen“ 40 milionů dolarů.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?