Značka Gazprom má hodnotu 400 mil. USD

14. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Podle slov předsedy představenstva ruské společnosti Gazprom Alekseje Millera dosahuje hodnota této známky 400 milionů dolarů. Miller tímto reagoval na výhrady ministrů Ruské federace, které se týkaly vysokých výdajů společnosti na marketingové kampaně. Miller se vyjádřil tak, že značka Gazprom je jedním z aktiv podniku a její hodnota několikanásobně převyšuje investice na její propagaci. Reklamní rozpočet Gazpromu, který byl prezentován v roce 2002, dosáhl 70 milionů dolarů a činil tehdy 0,3 % celého reklamního trhu v Rusku. Do této částky však nebyly započítány např. investice do sponzoringu (48 mil. USD). Gazprom je stále největším zadavatelem v Rusku a nemůže se s ním rovnat ani Procter & Gamble, který ve stejném čase investoval na všechny své značky „jen“ 40 milionů dolarů.

06_gaz.jpg ()

Redakce MAM

Další zajímavé čtení