Život bez televize si nedovedou představit tři pětiny Čechů

25. 3. 2005 12:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Tři pětiny Čechů si nedokážou představit život bez televize. Rozhodně by bez ní nevydržela pětina lidí. Naopak desetina Čechů ve věku od 12 do 79 let by se bez televize docela určitě obešla, uvádí průzkum, který zveřejnila agentura Median.
Průzkum také zjišťoval oblibu seriálů. Televizní příběhy na pokračování nejvíce sledují lidé ve věku od 70 do 79 let. Čas si na ně najde polovina z nich.
Mezi dospělými ve věku 60 až 69 let seriály sleduje téměř 40 procent lidí, třetí největší zájem vykazují lidé ve věku mezi 50 a 59 lety (31,8 procent). Nejméně seriály lákají dospělé od 40 do 49 let (26,3 procenta), v ostatních věkových kategoriích je zájem o málo vyšší.
Průzkum se uskutečnil od června do prosince loňského roku. Agentura jej v České i Slovenské republice pořádá od roku 1997 v licenci britské společnosti BMRB Int.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.