TITULEK13: Zákaznické časopisy jsou nejoblíbenější
Klientské časopisy jsou podle studie britské Asociace direct marketingu nejoblíbenější formou přímého marketingu. Výzkum v britském prostředí ukázal, že 50 % zákazníků, kteří klientské časopisy odebírají, je považují za oblíbené. Navíc jsou tyto časopisy nástrojem direct marketingu, který je nejméně ignorován. Pouze jeden z pěti účastníků výzkumu uvedl, že nikdy zmíněné magazíny neprohlíží. Studie si rovněž všímá celkové oblíbenosti direct marketingu mezi příjemci. Shledává přitom, že 70 % z nich jsou rádi pomocí direct marketingu osloveni v případě, že komunikace je vůči jejich potřebám relevantní. Téměř dvě třetiny dokonce na direct marketing v uplynulých letech zareagovaly, přestože 65 % si myslí, že počet sdělení, jimž jsou vystaveni, je nadměrný. Médiem direct marketingu, které má největší úroveň zpětných reakcí (představovaných jak nákupem výrobku, tak žádostí o podrobnější informace), je direct mail.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?