Zákaznické časopisy jsou nejoblíbenější

14. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Když něco, tak Allegro, říká tržiště v mezinárodní kampani od DDB Warszawa

Nový mezinárodní komunikační koncept spouští online tržiště Allegro, reaguje na rostoucí poptávku po větší personalizaci.

Reklama
SDG

TITULEK13: Zákaznické časopisy jsou nejoblíbenější
Klientské časopisy jsou podle studie britské Asociace direct marketingu nejoblíbenější formou přímého marketingu. Výzkum v britském prostředí ukázal, že 50 % zákazníků, kteří klientské časopisy odebírají, je považují za oblíbené. Navíc jsou tyto časopisy nástrojem direct marketingu, který je nejméně ignorován. Pouze jeden z pěti účastníků výzkumu uvedl, že nikdy zmíněné magazíny neprohlíží. Studie si rovněž všímá celkové oblíbenosti direct marketingu mezi příjemci. Shledává přitom, že 70 % z nich jsou rádi pomocí direct marketingu osloveni v případě, že komunikace je vůči jejich potřebám relevantní. Téměř dvě třetiny dokonce na direct marketing v uplynulých letech zareagovaly, přestože 65 % si myslí, že počet sdělení, jimž jsou vystaveni, je nadměrný. Médiem direct marketingu, které má největší úroveň zpětných reakcí (představovaných jak nákupem výrobku, tak žádostí o podrobnější informace), je direct mail.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.