Výrobek roku má dvě nové kategorie

29. 3. 2005 08:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

V rámci marketingového programu „Zvolen výrobkem roku spotřebiteli“ bude letos poprvé vyhlašováno speciální ocenění. Bude se jednat o ceny za nejoblíbenější výrobky čtenářů internetového portálu Atlas a časopisu Překvapení. Cílem bylo otevřít program široké veřejnosti a možnost zvolit si své výrobky vedle oficiálního hlasování 2000 domácností, uskutečněného společností GfK Praha. Výsledky hlasování čtenářů budou vyhlášeny spolu s oficiálními výsledky 26. dubna 2005.

-rač-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.