V nové podobě se v minulém týdnu představil pražský list Večerník Praha, který chce svým relaunchem zabránit dlouhotrvajícímu poklesu čtenosti i prodaného nákladu. Poprvé se tak tento titul oficiálně definoval jako městský bulvár.
Jak již M&M ale dříve informoval, bulvární zaměření Večerníku bylo zřejmé již od loňských letních měsíců, kdy do pozice ředitele vydavatelství Vltava-Labe-Press nastoupil Zoltán Morvai, který dříve pracoval jako ředitel inzerce bulvárního deníku Blesk.
Základem Večerníku Praha jsou 16stránkové noviny, které stojí na čtyřech oblastech: zprávy z Prahy, kriminalita, informace ze showbyznysu a sport. Kromě toho chce deník nabízet i základní politické i nepolitické události z ČR a ze světa. Šéfredaktorem Večerníku Praha je v současnosti Jiří Bigas, který má mj. zkušenosti z bývalého deníku Impuls nebo týdeníku Spy. V souvislosti se změnou layoutu se rozběhla také mediální kampaň, kterou připravila agentura Fabrika.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).