VP definitivně městský bulvár

7. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

01obr_Vecernik-Praha-2.jpg ()
V nové podobě se v minulém týdnu představil pražský list Večerník Praha, který chce svým relaunchem zabránit dlouhotrvajícímu poklesu čtenosti i prodaného nákladu. Poprvé se tak tento titul oficiálně definoval jako městský bulvár.
Jak již M&M ale dříve informoval, bulvární zaměření Večerníku bylo zřejmé již od loňských letních měsíců, kdy do pozice ředitele vydavatelství Vltava-Labe-Press nastoupil Zoltán Morvai, který dříve pracoval jako ředitel inzerce bulvárního deníku Blesk.
Základem Večerníku Praha jsou 16stránkové noviny, které stojí na čtyřech oblastech: zprávy z Prahy, kriminalita, informace ze showbyznysu a sport. Kromě toho chce deník nabízet i základní politické i nepolitické události z ČR a ze světa. Šéfredaktorem Večerníku Praha je v současnosti Jiří Bigas, který má mj. zkušenosti z bývalého deníku Impuls nebo týdeníku Spy. V souvislosti se změnou layoutu se rozběhla také mediální kampaň, kterou připravila agentura Fabrika.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.