Oproti loňskému roku vzrostl počet lidí, kteří věří v přesnost měření peoplemetrů
Téměř polovina populace ví, co jsou to peoplemetry, a téměř všichni byli také schopni správně odpovědět na otázku, k čemu se používají – tj. že slouží k měření sledovanosti televize. O peoplemetrech měli povědomí častěji muži než ženy a lidé s vyšším vzděláním.
Dále nás zajímalo, do jaké míry populace považuje toto měření za přesné a nakolik si lidé myslí, že odpovídá opravdové sledovanosti televize. Více než 4 lidé z 10, co znají peoplemetry, si myslí, že výsledky odpovídají sledovanosti televize v celé populaci (zejména mladší lidé a ženy). Naopak čtvrtina lidí si myslí, že měření není přesné. Ve srovnání s loňským rokem ubylo „pochybovačů“ o přesnosti měření.
Lidé vcelku i správně tipovavali nejsledovanější TV programy poslední doby, jako Superstar, Rodinná pouta, Pojišťovna štěstí, volba Miss a Televizní noviny.
OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány kvótním průzkumem v populaci ČR ve věku 15-59 let na vzorku 260 lidí týdně.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).