Virtuální lékárny pod lupou

21. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Virtuální lékárny pod lupou
Menší náklady na pořízení léků, ale také slabší úroveň služeb zásilkových on-line lékáren konstatovala studie Evropského hospodářského institutu (EHI) na základě zkoumání 38 virtuálních obchodů s volně prodejnými léky. Úspora 10,8 až 17,4 % kupní ceny medikamentů je vyvážena až třídenní dodací lhůtou a méně kvalitním servisem. Mezery vidí studie také v nedostatečné legislativě a datovém zázemí.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.