Velkopopovický Kozel vypsal tendr

29. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Velkopopovický Kozel vypsal tendr
Pivovar Velkopopovický Kozel, jenž spadá do portfolia koncernu SAB Miller, hledá agenturu, jež by pro něj zajišťovala propagaci každoroční národní spotřebitelské soutěže. I když hlavní část práce agentury bude spočívat v organizaci podlinkových aktivit, k soutěži se váže i masivní nadlinková propagace. Do tendru byly pozvány čtyři reklamní agentury, jejich jména však odmítl pivovar specifikovat s tím, že své soupeře neznají ani jednotliví účastníci tendru. Výběrové řízení by se však nemělo týkat ostatních reklamních aktivit značky, pro kterou dlouhodobě pracuje agentura Ogilvy & Mather.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.