UPC ČR loni zvýšila tržby o čtvrtinu

16. 3. 2005 15:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Největší tuzemská kabelová firma UPC loni zvýšila tržby o čtvrtinu na 79,9 milionu dolarů, tedy 1,86 miliardy korun podle kurzu ke konci roku. Provozní hotovost se zvýšila o 27 procent na 33,9 milionu dolarů, což je asi 790 milionů korun. Výsledky zveřejnila společnost UGC, která firmu vlastní.
Kabelová síť firmy byla v dosahu 729 000 domácností a firma měla celkem 428 000 zákazníků. Z toho 296 000 si předplácelo kabelovou televizi, 90 000 satelitní televizi a 42 400 vysokorychlostní internet. V dosahu sítí modernizovaných pro přístup k internetu bylo 322 000 domácností.
Mateřská firma rovněž oznámila, že UPC během letošního roku nabídne službu telefonování přes internet. Tu letos nabídne i v Rakousku, Norsku, Švédsku, Belgii a Polsku.
UnitedGlobalCom (UGC) celosvětově zvýšila tržby o třetinu na 2,525 miliardy dolaru, ale skončila ve ztrátě 382 milionů dolarů proti předchozímu dvoumiliardovému zisku.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.