Největší tuzemská kabelová firma UPC loni zvýšila tržby o čtvrtinu na 79,9 milionu dolarů, tedy 1,86 miliardy korun podle kurzu ke konci roku. Provozní hotovost se zvýšila o 27 procent na 33,9 milionu dolarů, což je asi 790 milionů korun. Výsledky zveřejnila společnost UGC, která firmu vlastní.
Kabelová síť firmy byla v dosahu 729 000 domácností a firma měla celkem 428 000 zákazníků. Z toho 296 000 si předplácelo kabelovou televizi, 90 000 satelitní televizi a 42 400 vysokorychlostní internet. V dosahu sítí modernizovaných pro přístup k internetu bylo 322 000 domácností.
Mateřská firma rovněž oznámila, že UPC během letošního roku nabídne službu telefonování přes internet. Tu letos nabídne i v Rakousku, Norsku, Švédsku, Belgii a Polsku.
UnitedGlobalCom (UGC) celosvětově zvýšila tržby o třetinu na 2,525 miliardy dolaru, ale skončila ve ztrátě 382 milionů dolarů proti předchozímu dvoumiliardovému zisku.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).