Unie bude vybírat auditora

29. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Unie bude vybírat auditora
Unie vydavatelů oslovila v minulém týdnu renomované auditorské společnosti, z nichž by měla být vybrána jedna, která vykoná nezávislý audit pultových prodejů za letošní leden a únor. Osloveny byly auditorské společnosti KPMG, PricewaterhouseCoopers a Vorlíčková & Leitner. Prvně jmenovaná společnost z důvodu střetu zájmů účast odmítla (KPMG audituje PNS), místo ní byla tedy oslovena společnost Mazar. Nezávislý audit by měl zjistit, zda se liší údaje za zmíněné období s údaji, které vydavatelé nahlásili do ABC ČR. Proti zjištění ABC ČR, že byly odhaleny hrubé nesrovnalosti v údajích o prodejích za 1. pololetí 2004 titulů Mladé fronty (MF), se toto vydavatelství ohradilo a rozhodlo se pro právní kroky. ABC ČR však na svém tvrzení trvá.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.