Umax si vybral Fabriku

7. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Umax si vybral Fabriku
Novou tvář propagace značky Umax na českém trhu bude mít na starosti agentura Fabrika. Vedení Umaxu jí dalo ve výběrovém řízení přednost před agenturami WMC/Grey a Drive Production. Fabrika bude mít na starosti kreativní vedení značky i strategické poradenství. Kampaň, jež by měla být spuštěna v nejbližší době, bude zaměřena na posílení značky Umax. Podle monitoringu TNS A- Connect investovala společnost Conquest u značky Umax v roce 2004 do nákupu reklamní plochy v médiích necelých 3,5 mil. korun.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.