Tisková reklama představená v lednu

29. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

1.
zadavatel: Import Volkswagen Group


20obr_01_Audi.jpg ()
produkt: Audi
reklamní agentura: Scholz & Friends mediální agentura: MediaCom Praha

2.
zadavatel: Pivovary Velké Popovice


20obr_02_Velkopop-Kozel.jpg ()
produkt: Velkopopovický Kozel
reklamní agentura: Ogilvy & Mather mediální agentura: MindShare

3.
zadavatel: Kibon Mobile


20obr_03_Samsung.jpg ()
produkt: Samsung
reklamní agentura: Cheil Communication mediální agentura: Cheil Communication

4.
zadavatel: Import Volkswagen Group – divize Seat


20obr_04_Seat.jpg ()
produkt: Seat Toledo
reklamní agentura: WMC/Gray mediální agentura: MediaCom Praha

5.
zadavatel: Hyundai


20obt_05_Hyundai.jpg ()
produkt: Hyundai – SUV
reklamní agentura: Fabrika mediální agentura: Media Wise

6.
zadavatel: Ford Motor Company ČR


20obr_06_Ford-transit.jpg ()
produkt: Ford Transit
reklamní agentura: Ogilvy & Mather mediální agentura: MindShare

7.
zadavatel: Renault ČR


20obr_07_Renault-Leasing.jpg ()
produkt: Renault Leasing
reklamní agentura: Publicis mediální agentura: Carat

8.
zadavatel: Povltavské mlékárny


20obr_08_Lucina.jpg ()
produkt: Lučina
reklamní agentura: Euro RSCG Prague mediální agentura: Médea

9.
zadavatel: T-Mobile


20obr_09_T-Mobile.jpg ()
produkt: T-Mobile
reklamní agentura: Saatchi & Saatchi mediální agentura: Universal McCann

10.
zadavatel: Classfood


20obr_10_Campari.jpg ()
produkt: Campari
reklamní agentura: Classfood mediální agentura: –

20obr_propadak.jpg ()



U KAŽDÉ REKLAMY SE HODNOTILY ČTYŘI KATEGORIE (KREATIVNĺ ZPRACOVÁNĺ, KVALITA, PŘĺNOS PRO ZNAČKU A KOMUNIKAČNĺ PLÁN) NA STUPNICI OD 1 – NEJLEPŠĺ, DO 6 – NEJHORŠĺ. CELKEM BYLO HODNOCENO 19 REKLAM.

20obr_tabulka.jpg ()



20obr_graf1.jpg ()


20obr_prumernaznamka.jpg ()

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.