Teplický stadion s televizním okruhem

17. 3. 2005 15:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Jen pár týdnů poté, co teplický fotbalový stadion získal moderní velkoplošnou obrazovku za patnáct milionů korun, se místní fanoušci můžou těšit na další novinku. Stadion na Stínadlech bude mít svůj vlastní televizní okruh a pokud diváci nebudou sedět přímo v hledišti, budou moci dění na hřišti sledovat na televizních obrazovkách v ochozech stadionu.
Žádný z českých fotbalových klubů do této chvíle vlastní televizní okruh na stadionu nemá, teplickým Stínadlům tak patří další primát.
„Pokud se někdo zasekne ve frontě na párek, tak se už nemusí bát, že přijde o část utkání. Diváci všechno uvidí na monitoru uvnitř stadionu a nic ze zápasu jim už neunikne,“ řekl tiskový mluvčí klubu Petr Maxa. „Tímto způsobem chceme znovu zvýšit komfort na stadionu,“ dodal Maxa.
Vedení klubu počítá s tím, že na stadionu instaluje celkem pět obrazovek u všech stánků s občerstvením. Jeden monitor bude divákům k dispozici na jižní tribuně, dva pak na západní a východní.
Teplický stadion by měl podle Maxy vlastní televizní okruh uvést do provozu už příští sobotu 26. března, kdy se na Stínadlech v utkání světové kvalifikace představí česká reprezentace v souboji s Finskem.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.