Spotřeba vína vzrostla

24. 3. 2005 14:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Spotřeba vína v ČR loni vzrostla o osm procent, letos by se měla zvýšit o osm až deset procent. V roce 2003 meziroční nárůst činil 9,7 procenta. Spotřeba se výrazně zvyšuje od roku 1997 v důsledku rostoucího příklonu konzumentů ke zdravému způsobu života. Po konferenci o vývoji trhu vína po vstupu do EU to řekl Josef Vozdecký, ředitel skupiny Bohemia Sekt, největšího výrobce vína v ČR. Loňská spotřeba vína činila 17 litrů na hlavu za rok, což představuje prodej téměř 175 milionů litrů. *

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.