Skupině GfK ČR, která se zabývá výzkumem trhu a veřejného mínění, v loňském roce podle předběžných výsledků vzrostl obrat meziročně o 20 milionů korun na více než 320 milionů korun. Loňský hospodářský výsledek vedení skupiny GfK ČR nezveřejnilo. Do skupiny GfK ČR patří společnosti GfK Praha, Incoma Research a Incoma Consult.
„Ziskově to byl pro skupinu velmi úspěšný rok. Dále se zkvalitnilo produktové portfolio a omezily se projekty s nižší přidanou hodnotou a z ní vyplývající nižší rentabilitou. Zredukovány byly méně efektivní vlastní projekty a produkty, které si přímo nebo okrajově konkurovaly uvnitř skupiny v ČR,“ řekl Michal Ševera ze společnosti GfK Praha.
Skupina GfK ČR v loňském roce podle Ševery zaznamenala růst obratu ve všech klíčových segmentech trhu, jako jsou například finanční a pojišťovací služby, regionální výzkum trhu, trh realit, zdravotnický výzkum, telekomunikační trhy či média. Ševera bez dalších podrobností poznamenal, že skupina loni připravovala další akvizice na českém a středoevropském trhu.
GfK ČR je součástí skupiny GfK Group, která je ve svém oboru pátá největší společnost na světě. V 57 zemích světa má více než 130 poboček a zaměstnává zhruba 5500 lidí. V roce 2004 měla GfK Group obrat 671 milionů eur.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?