Školení neteře

29. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

p03obr_Schreier_Martin1.jpg ()Moje tříletá neteř je celkem svéráznou fanynkou reklamy, donedávna bohužel jen té televizní. Start reklamního bloku byl a je pro ni povelem k až hypnotizující pozornosti věnované obrazovce, nic jiného v tuto chvíli nemůže soupeřit o její přízeň. Pro televizní šéfy a ředitele zadavatelských firem jde o ideálního diváka! A zajímavé je, že stejné reklamní kampaně v podání jiných médií ji nechávaly naprosto v klidu.
Protože s osvětou a správnou výchovou se má začínat už v útlém věku, vzal jsem si za své zalobbovat u malého člověka a vtisknout do jeho hlavy i povědomí o reklamě mimo čtyři stěny pokojíčku. Trpělivá práce začala na podzim, známé televizní motivy byly na rodinných procházkách konfrontovány s podobou na city lightech a billboardech, při jízdě autem na větších formátech, při návštěvách nákupních center, lékáren a benzinek zase na obrazovkách a obrázcích u pokladen. Těsně před Vánoci nastal kýžený zlom. Z nebe padající krabice Eurotelu jsme potkali na cestě autem na bigboardu a na první dětský pohled zabodovaly. Od té doby se situace pozvolna začala měnit, neteř dokonce našla jisté zalíbení v konfrontaci svých domácích televizních poznatků s těmi venkovními. Samozřejmě ne ve všech případech, líbí se jí hlavně motivy, které vypadají jinak nebo nabízejí něco navíc: puntíkatá stříška Granka nebo oskaří pupíky, ztrácející se při pohybu dveří metra.
O to asi ve venkovní reklamě a částečně i v této příloze jde. V první řadě stojí nápad, za ním možnosti jeho přiblížení k lidem a jako nástavba průběžné přesvědčování neteře (pardon, klienta), že to má smysl a funguje to!

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení