Protože s osvětou a správnou výchovou se má začínat už v útlém věku, vzal jsem si za své zalobbovat u malého člověka a vtisknout do jeho hlavy i povědomí o reklamě mimo čtyři stěny pokojíčku. Trpělivá práce začala na podzim, známé televizní motivy byly na rodinných procházkách konfrontovány s podobou na city lightech a billboardech, při jízdě autem na větších formátech, při návštěvách nákupních center, lékáren a benzinek zase na obrazovkách a obrázcích u pokladen. Těsně před Vánoci nastal kýžený zlom. Z nebe padající krabice Eurotelu jsme potkali na cestě autem na bigboardu a na první dětský pohled zabodovaly. Od té doby se situace pozvolna začala měnit, neteř dokonce našla jisté zalíbení v konfrontaci svých domácích televizních poznatků s těmi venkovními. Samozřejmě ne ve všech případech, líbí se jí hlavně motivy, které vypadají jinak nebo nabízejí něco navíc: puntíkatá stříška Granka nebo oskaří pupíky, ztrácející se při pohybu dveří metra.
O to asi ve venkovní reklamě a částečně i v této příloze jde. V první řadě stojí nápad, za ním možnosti jeho přiblížení k lidem a jako nástavba průběžné přesvědčování neteře (pardon, klienta), že to má smysl a funguje to!
Puma s Fotbalovou asociací České republiky představily nové dresy
Puma ve spolupráci s Fotbalovou asociací České republiky slavnostně představila dresy národního týmu pro nadcházející 2 období, ve kterých si mimo jiné reprezentanti zahrají letošní Euro.