Scholz & Friends má koupelny a WC

21. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Scholz & Friends má koupelny a WC
Na základě loňského vítězství síťové agentury Scholz & Friends v evropském tendru společnosti Ideal Standard, specializující se na sanitární keramiku a vybavení koupelen a WC, bude pro tohoto klienta v rámci českého a slovenského trhu pracovat i Scholz & Friends Praha. Kompletní relaunch značky, který bude v jednotlivých evropských zemích realizován s ohledem na lokální specifika, připravila pařížská pobočka Scholz & Friends/AilluersExactement. Pražští Scholz & Friends již pro klienta připravují komunikační aktivity pro letošní rok, které zahrnují ATL i BTL.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.