Roste počet akcí během kampaně na podporu dárcovství

15. 3. 2005 08:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Neziskové organizace uspořádaly v průběhu 8. ročníku informační kampaně 30 dní pro neziskový sektor 260 akcí. Je to o 15 procent více než loni, sdělil ředitel pořádajícího Informačního centra neziskových organizací Marek Šedivý.
V době kampaně od 1. února do 2. března se konaly především semináře, výstavy, dny otevřených dveří a koncerty, které veřejnost upozorňovaly na práci občanských sdružení, obecně prospěšných společností a nadací i na význam jejich finanční podpory. Nejaktivnější byly pražské organizace a organizace působící na Vysočině a Liberecku.
Webové stránky www.neziskovky.cz zaznamenaly téměř 22 000 návštěv, což bylo o 40 procent více než loni. V médiích se objevilo v té době 6000 zpráv o neziskovém sektoru.
Kampaň 30 dní pro neziskový sektor pomohla neziskovým organizacím udělat další krůček k důvěře veřejnosti v činnost neziskových organizací, uvedl Šedivý.
Veřejnost zaujala také reklamní kampaň s motivem bezdomovce, který se ráno probudí na lavičce v parku a přidává se pod heslem „Každý má právo na comeback“ k lidem, kteří v parku běhají.
Kampaň doprovodila také fotografická soutěž pro neziskové organizace pod názvem Pomáháme nejen 30 dní, kterou již šest let vyhlašuje měsíčník neziskového sektoru Grantis. Fotografie jsou do konce března vystaveny v pražském divadle Nablízko.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.