RF Hobby připravuje novinku

14. 3. 2005 08:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Vydavatelství RF Hobby připravuje na začátek dubna start nového čtrnáctideníku Epocha. Vydavatelství tím tak rozšíří své portfolio, které v současnosti tvoří mj. tituly 21. století, Rezidence nebo Paní domu. Magazín bude tvořen tématy zaměřenými na společnost, byznys, krimi, tajemství a záhady. Cílovou skupinu magazínu mají tvořit především lidé ze středních a vyšších vrstev obyvatelstva, s minimálně středoškolským vzděláním, s vyššími rozhodovacími pravomocemi a se zájmem o nové technologie, vzdělání, cestování, přírodu a poznání.

-mav-

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.