Rekordní investice ITV do reklamy

14. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Britská digitální televize ITV2 chystá svou největší reklamní crossmediální kampaň, která má být agresivnější než v minulosti. Nyní se soustřeďuje především na komunikaci nového programového formátu The Contender, který koupila od americké NBC a který startuje v pondělí 14. března. Tváří soutěže o nejlepšího boxera je Sylvester Stallone. Součástí kampaně budou 10- a 30vteřinové spoty např. na stanicích Sky One, MTV či UKTV Gold. Celá podpora digitálních stanic ITV má vyjít na 500 tis. liber.

06_SylvesterStallone1.jpg ()

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.