Reklama – Polygraf mezinárodní?

7. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Reklama – Polygraf mezinárodní?
Letos se na veletrh Reklama – Polygraf přihlásilo nejvíce zahraničních firem v historii a poprvé tak jejich účast překročila hranici 20 procent všech vystavovatelů. „Vstup Česka do EU je znát, připravenost zahraničních firem jít k nám je větší,“ potvrzuje ředitelka veletrhu Monika Hrubalová ze společnosti M.I.P. Group. Podle měřítek AUMA (Výstavní a veletržní výbor německého hospodářství) se takový veletrh považuje za mezinárodní. Podle Hrubalové byl takový zájem o expozice, že organizátoři museli odmítat potenciální zájemce, protože již počátkem února byla plánovaná plocha veletrhu (13 500 m2) plně obsazena.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.