TITULEK: Reklama – Polygraf mezinárodní?
Letos se na veletrh Reklama – Polygraf přihlásilo nejvíce zahraničních firem v historii a poprvé tak jejich účast překročila hranici 20 procent všech vystavovatelů. „Vstup Česka do EU je znát, připravenost zahraničních firem jít k nám je větší,“ potvrzuje ředitelka veletrhu Monika Hrubalová ze společnosti M.I.P. Group. Podle měřítek AUMA (Výstavní a veletržní výbor německého hospodářství) se takový veletrh považuje za mezinárodní. Podle Hrubalové byl takový zájem o expozice, že organizátoři museli odmítat potenciální zájemce, protože již počátkem února byla plánovaná plocha veletrhu (13 500 m2) plně obsazena.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).