Regulátor porušil zákon, když nepustil Primu do multiplexu CDG

25. 3. 2005 10:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Soud zrušil rozhodnutí Rady pro rozhlasové a televizní vysílání, kterým koncem roku nesouhlasila s digitálním vysíláním Prima TV v síti její dceřiné Czech Digital Group. Soud považuje rozhodnutí rady za nezákonné, neboť neudělila souhlas, aniž by brala v úvahu, že tak může učinit, pouze pokud jsou k tomu dány zákonem stanovené důvody, řekla mluvčí Primy Jana Malíková. Proto bude muset rada v této věci rozhodnout ještě jednou. Rada nevyhověla Primě i z důvodu, že na všechny pozice v multiplexech Czech Digital Group a Českého Telecomu vypsala licenční řízení. Do toho se však Prima se svým stávajícím programem nepřihlásila.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.