Protikuřáckou kampaň EU naplánuje Carat

29. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.

Reklama
SDG

TITULEK: Protikuřáckou kampaň EU naplánuje Carat
Od června odstartuje na TV stanicích všech zemí Evropské unie a také na hlavních panevropských kanálech protikuřácká kampaň. Zadavatelem kampaně je Evropská komise pro ochranu zdraví spotřebitele, která po pětiměsíčním výběrovém řízení rozhodla, že kampaň vytvoří společnost Ligaris. Ta se specializuje na reklamu, korporátní a sociální komunikaci a předsedat bude konsorciu složenému ze společností B&S, (PR agentura se sídlem v Bruselu) a Carat International Paris. Znamená to, že média v ČR naplánuje mediální agentura Carat CR, výše mediálního rozpočtu je však zatím tajná. S veřejnou zakázkou podobného charakteru již má Carat zkušenosti z roku 2003, kdy plánoval kampaň ke vstupu ČR do EU. Druhá reklamní vlna protikuřácké kampaně proběhne v září a říjnu.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bude i český sport bez odpadu?

Bude i český sport bez odpadu?

Ty největší sportovní kluby už podléhají povinnému nefinančnímu reportingu, za pár let se to bude týkat i těch menších. Český sport témata ESG zatím spíš míjel. To se ale začíná měnit.