TITULEK: Protikuřáckou kampaň EU naplánuje Carat
Od června odstartuje na TV stanicích všech zemí Evropské unie a také na hlavních panevropských kanálech protikuřácká kampaň. Zadavatelem kampaně je Evropská komise pro ochranu zdraví spotřebitele, která po pětiměsíčním výběrovém řízení rozhodla, že kampaň vytvoří společnost Ligaris. Ta se specializuje na reklamu, korporátní a sociální komunikaci a předsedat bude konsorciu složenému ze společností B&S, (PR agentura se sídlem v Bruselu) a Carat International Paris. Znamená to, že média v ČR naplánuje mediální agentura Carat CR, výše mediálního rozpočtu je však zatím tajná. S veřejnou zakázkou podobného charakteru již má Carat zkušenosti z roku 2003, kdy plánoval kampaň ke vstupu ČR do EU. Druhá reklamní vlna protikuřácké kampaně proběhne v září a říjnu.
Agentura roku se blíží do finále, hlavní shortlisty jsou zveřejněny
Boomerang Communication, McCann Prague, nebo VCCP? Kdo se letos stane vítězem hlavní kategorie Agentury roku?