Pražský outdoor ve střehu

14. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ukončení stávající smlouvy o výstavbě, provozování a reklamním využití městského mobiliáře nebo založení nové doporučila v právní analýze advokátní kancelář Squire, Sanders & Dempsey (SSD) pražskému magistrátu. Vyplývá to ze zápisu nedávného jednání magistrátního hospodářského výboru. Zástupce SSD Karel Šturm konstatoval, že při pokračování v současných vztazích existuje riziko růstu nejistoty a nejasných otázek. SSD proto doporučila stávající vztahy se společnostmi JCDecaux International (JCD) a JCDecaux, Městský mobiliář vyřešit buď ukončením smlouvy a vzájemným vypořádáním, založením nového smluvního vztahu za současného vypořádání, nebo narovnáním stávajícího vztahu. Analýza také mj. doporučila přehodnotit ustanovení smlouvy týkající se exkluzivity poskytované JCD a protihodnoty poskytované Praze ze strany JCD. Ve věci nájemních smluv se společnostmi Europlakat, Oris, euroAWK a East-West Media upozornila analýza Squire, Sanders & Dempsey zejména na možnost neplatnosti smluv pro neurčitost předmětu smluv a nesrozumitelnost některých ustanovení dle ustanovení § 37 občanského zákoníku. Vedle právní analýzy od SSD si magistrát u firmy BDO CS zadal i analýzu ekonomické výhodnosti kontraktů v pražské venkovní reklamě (viz M&M 5/2005).

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.