Pražská burza má po letech opět mluvčího

11. 3. 2005 10:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Pražská burza má po letech opět tiskového mluvčího. Manažerem externí komunikace se stal šestadvacetiletý Jiří Kovařík, který naposledy působil na ministerstvu průmyslu a obchodu, oznámila burza. V posledních více než třech letech burzu prezentoval hlavně člen užšího vedení Vladimír Ezr.
Kovařík je absolventem oboru informačního managementu Filozofické fakulty Univerzity Karlovy, vzdělání si rozšířil ve Spojených státech na University of North Carolina v Chapel Hill. V kabinetu ministra průmyslu měl na starosti mj. koncepci mediálních projektů zaměřených na propagaci činnosti úřadu.
V minulosti také pracoval v oddělení public relations FTV Premiéra a jako marketingový a PR manažer Českého rozhlasu.
Poslední mluvčí burzy Anna Kovaříková odešla v létě 2001, poté za burzu do konce stejného roku vystupovala ředitelka vnějších vztahů Jana Marcová.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.