Peoplemetry pro kabelovky za 9 mil.

7. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Peoplemetry pro kabelovky za 9 mil.
Společnost Mediaresearch usiluje o získání kabelových a satelitních stanic. Denní data o sledovanosti by se pak dostala kromě stávajících terestrických televizí, ČT, Nova a Prima, také k tematickým stanicím, a to ve stejné kvalitě. Mediaresearch však bude muset rozšířit panel domácností, a to nejméně o 200. Náklady na zprovoznění nových domácností by představovaly asi 9 mil. Kč. Podle předběžných reakcí z kabelového a satelitního trhu není zatím nabídka Mediaresearch cenově přístupná.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.