„Oscara“ má Pepsi Cola

8. 3. 2005 09:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Fajn rádio si novým partnerstvím s Enterprise Esports otvírá dveře do gamingu

Fajn rádio z mediální skupiny Media Bohemia se v marketingu dlouhodobě zaměřuje na spolupráci s influencery a tiktokery z různých oblastí. Nyní prostřednictvím Enterprise Esports vstupuje do oblasti esportu a bude oslovovat milovníky gamingu.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Na poli prodeje nealkoholických nápojů svádějí Coca Cola a Pepsi Cola nesmiřitelné souboje, ze kterých podle prodejů zatím vychází vítězně ta první. Jednu palmu vítězství si však Pepsi v souboji se svým věčným rivalem může připsat – na konci února získala odborného „Oscara“ za nejrozšířenější product placement (umisťování produktů firem přímo do scénáře) ve filmech v roce 2004. Cenu každoročně uděluje společnost Brandchannel.com, která se profesionálně zabývá problematikou značek.
Další ocenění za dlouhodobou práci s product placementem (PP) získala počítačová firma Apple nebo Audi za nejvyhledávanější PP na internetu.
Pepsi na umisťování svých produktů do dějů filmů vynaložila podle odhadů stovky miliónů dolarů. To by však na vítězství nestačilo, důležitý je i výběr filmů. Nápoje Pepsi se objevily v každém pátém (například Vetřelec versus Predátor nebo Dodgeball) z celkového počtu 37 filmů, které se loni vyšvihly na první příčky amerického žebříčku podle tržeb v kinech.*

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení