Olympionici hledají agenturu

14. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Olympionici hledají agenturu
Česká olympijská, marketingová společnost Českého olympijského svazu, hledá agenturu, jež by zajišťovala komunikační aktivity českého olympijského týmu. Dosud tyto věci, jež se týkají nadlinkových kampaní v době letní a zimní olympiády, public relations, výzkumu a dalších marketingových konzultací, zajišťovala pro české olympioniky agentura Ogilvy & Mather. Česká olympijská zveřejnila soutěž v obchodním věstníku a oslovila agentury, s nimiž spolupracovala už v minulosti. Konečný počet agentur, jež se tendru zúčastní, tak nebyl ještě stanoven. Smlouvy s komunikační agenturou obnovuje Česká olympijská pravidelně každé čtyři roky v návaznosti na stejný režim Mezinárodního olympijského výboru.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.