Nestlé chce hlídat kalorie

7. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

05obr_kit-kat.jpg ()


Největší světový výrobce potravin Nestlé se chystá na obaly svých produktů umístit informace o energetické hodnotě výrobků. Tento krok je součástí globální strategie firmy „Wellness“, která chce konzumentům ulehčit výběr zdravých a dietních potravin. První nové obaly by se měly objevit v Británii příští měsíc a do konce roku plánuje Nestlé UK takto obměnit 80 % produktů. Nestlé je tak další z firem, která reaguje na sílící tlak na kvalitu potravin, které mohou podporovat obezitu. Společnost dokonce zřídila tzv. „wellness unit“, která by měla přezkoumávat nutriční hodnotu osmi tisíc výrobků.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení