Návštěvnost internetu v únoru klesla na pět milionů lidí

18. 3. 2005 10:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Návštěvnost tuzemských internetových serverů v únoru klesla o 1,5 procenta na 5,07 milionu lidí. Zájem o surfování po síti ztratili zejména uživatelé z Česka, jejichž počet poklesl o téměř čtyři procenta na 3,25 milionu. Vyplývá to ze statistiky iAudit zveřejněné na internetu.
Podle odborníků mohl být mírný pokles způsobený tím, že únor měl proti lednu o tři dny méně, a také jarními prázdninami v některých částech ČR.
Celková doba, kterou uživatelé v průměru měsíčně na internetu strávili, se protáhla zhruba o 14 minut na čtyři hodiny a devět minut. Návštěvníci si v průměru prohlédli 259 stránek, tedy o 20 stran více než v lednu. Lidé se na internet připojovali v průměru 19krát měsíčně.
Na špičce žebříčku nejnavštěvovanějších serverů se stále drží portál Seznam.cz. Ten v únoru navštívilo 3,2 milionu uživatelů, tedy o 1,5 procenta méně než v lednu. Konkurenční portál Centrum.cz měl 1,552 milionu uživatelů, což jej řadilo těsně před zpravodajský server Seznamu a deníku Právo Novinky.cz s 1,55 milionu návštěvníků. Následoval zpravodajský iDnes s 1,38 milionu uživatelů a pátý byl Atlas s 1,2 milionu návštěvníků. Pokles zaznamenalo všech pět serverů v první pětce.

Návštěvnost českého internetu v únoru 2005
1. Seznam 3,199 mil. unikátních uživatelů, trend -1,5%
2. Centrum 1,552 mil. unikátních uživatelů, trend -2,4%
3. Novinky 1,550 mil. unikátních uživatelů, trend -2,1%
4. iDnes 1,381 mil. unikátních uživatelů, trend -2,7%
5. Atlas 1,195 mil. unikátních uživatelů, trend -4,9%
internet celkem 5,069 mil. unikátních uživatelů, trend -1,5%

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.