MediPool cílí na lékaře

29. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

05obr_medipool.jpg ()


Na členy lékařské, lékárnické a stomatologické komory cílí nový internetový projekt www.medipool.cz. Vedle tematických informací ze servisu ČTK, iDnes, Zdravotnických novin a ze zpráv profesních komor nabízí i možnost reklamy. „Na stránkách MediPool je k dnešnímu dni zaregistrováno 2000 členů profesních komor. K prezentaci nabízíme čtyři typy bannerů. V případě prezentace volně prodejných léků přijde měsíční pronájem banneru od 40 do 125 tisíc korun, u léků na předpis od 50 do 150 tisíc. U druhé varianty je ovšem nutná registrace členů komor,“ uvedla pro M&M Jana Lambert z agentury Med-Media, která zajišťuje serveru inzerci.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.