Na členy lékařské, lékárnické a stomatologické komory cílí nový internetový projekt www.medipool.cz. Vedle tematických informací ze servisu ČTK, iDnes, Zdravotnických novin a ze zpráv profesních komor nabízí i možnost reklamy. „Na stránkách MediPool je k dnešnímu dni zaregistrováno 2000 členů profesních komor. K prezentaci nabízíme čtyři typy bannerů. V případě prezentace volně prodejných léků přijde měsíční pronájem banneru od 40 do 125 tisíc korun, u léků na předpis od 50 do 150 tisíc. U druhé varianty je ovšem nutná registrace členů komor,“ uvedla pro M&M Jana Lambert z agentury Med-Media, která zajišťuje serveru inzerci.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).