Médea protestuje proti RWE

14. 3. 2005 00:03

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

TITULEK: Médea protestuje proti RWE
Mediální agentura Médea se odvolala proti podmínkám nedávno skončeného výběrového řízení na mediální agenturu, který vypsala společnost RWE. Informaci M&M potvrdil obchodní ředitel Médey Filip Doubek, podle něhož však Médea protestuje především proti nesprávnému zadání, které podle názoru mediální agentury nemohlo vést k objektivnímu posouzení předložených nabídek. „V případě, že od RWE nedostaneme uspokojivou odpověď, obrátíme se na Úřad pro ochranu hospodářské soutěže,“ řekl Doubek. Energetická společnost RWE si za mediální agenturu ve zmíněném výběrovém řízení zvolila Chilli Pfeifer.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.