Proč ne třeba Woolite nebo Perwoll?
OMD Snapshot se zabýval tím, jak lidé vnímají jednotlivé značky pracích prášků. Na prvních místech se objevily značky, jež mají největší reklamní podporu. Výjimkou jsou pouze Woolite a Perwol, jež mají relativně velké reklamní rozpočty, ale neobjevily se na vyšších příčkách žebříčku.
Zajímavé je, že v zásadě není příliš velký rozdíl mezi vnímáním celé populace 15-59 a cílovou skupinou hospodyně: pořadí značek i relativní podíly jsou podobné. Znamená to, že názor na prací prostředky vytváří hospodyně a ostatní členové domácnosti jej přejímají. Jediné, kde se hospodyně liší, je šíře znalosti pracích prášků: v populaci 15-59 není 20 % schopno nějakou značku jmenovat, u hospodyní je to mizivé procento.
Rozdíly v preferencích pracích prášků u různých věkových skupin existují: lze vypozorovat, že ke značkám, jež mají dlouhou historii na trhu, více tíhne starší část populace. OMD Snapshot je exkluzivní systém k rychlému získávání aktuálních informací z trhu, které jsou zjišťovány kvótním průzkumem v populaci ČR ve věku 15-59 let na vzorku 260 lidí týdně.
Česká cena za PR – Lemur prodlužuje deadline
Dva týdny navíc mají zadavatelé i agentury na zaslání přihlášek do komunikační soutěže, kterou pořádá Asociace public relations (APRA).