Konkurence viní Info Radio z nelegálního vysílání

1. 3. 2005 08:03

Nezařazené

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Rádio Limonádový Joe tvrdí, že konkurenční Info Radio vysílá již měsíc nelegálně. Zástupci Info Radia s tím však nesouhlasí. Městský soud v Praze loni v prosinci zrušil rozhodnutí Rady pro rozhlasové a televizní vysílání o udělení licence Info Radiu a výrok soudu nabyl právní moci 28. ledna.
Tendru na rozhlasovou licenci se zúčastnilo i Rádio Limonádový Joe a neuspělo. Stanice se poté obrátila na soud, který rozhodnutí rady o udělení licence zrušil a celou věc vrátil radě k dalšímu jednání. Podle Miroslava Pýchy z Rádia Limonádový Joe soud o rozsudku informoval nejen radu, ale i provozovatele stanice, za níž stojí šéf rozhlasových stanic Frekvence 1 a Evropa 2 Michel Fleischmann. „Stanice tedy vědomě provozuje vysílání bez platné licence, a to po dobu delší než jeden měsíc,“ sdělil Pýcha.
„Vysíláme na základě platné licence, kterou jsme získali v řádném výběrovém řízení,“ reagoval Richard Klatovský za Info Radio. Obvinění z nelegálnosti považuje za nesmyslné. Podle něj stanice čeká na vyjádření rady, neboť je to jediný orgán, který jim může ohledně licence něco sdělovat.
Rada proti rozsudku pražského městského soudu podala ihned stížnost. Místopředseda rady Jiří Šenkýř řekl, že považuje záležitost za stále otevřenou. „Předpokládám, že se tím budeme zabývat na dalším jednání rady za dva týdny,“ uvedl.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.